Externalizare IT
IT Point Services pune la dispozitia dvs. outsourcing-ul IT (externalizarea IT) in completarea unui departament IT deja existent in compania dvs. cat si ca un intreg departament IT (pentru firmele mici si mijlocii). IT Point Services poate completa, imbunatati sau chiar inlocui departamentul dvs. IT.
Oferim servicii IT, solutii de securitate, consultanta de specialitate, cat si produsele pe care le comercializam.
Ne recomanda experienta in domeniul IT cat si clientii nostri, pregatirea profesionala, disponibilitatea in situatii de urgenta, abilitatea noastra de a audita infrastructura existenta, de a o imbunatati si de a oferi flexibilitate pentru o comunicare mai rapida si mai sigura.
Beneficiile externalizarii sunt:
- focalizarea pe business-ul propriu si imbunatatirea activitatii de baza a companiei
- pregatirea pentru o posibila crestere accelerata
- reducerea costurilor operationale si controlul mai bun al acestora
- gestionarea totala sau partiala a resurselor IT, de catre un specialist
- economie de spatiu si echipamente necesare
- impartirea si reducerea riscului
- diponibilitate permanenta a serviciilor
- investitii financiare in IT, controlate si planificate
- planificarea eficienta si fara riscuri a procedurilor interne de securitate
- gestionare specializata a solutiilor software
- interventia imediata asupra unui incident cu terti (ex: provider de internet)
Ce inseamna transferul de risc, in situatia in care departamentul IT este externalizat ?
Externalizarea serviciului IT catre IT Point Services va ofera un grad mai inalt de protectie prin clauzele asumate prin contract, ce pot conduce la plata de daune-interese, pe cand in cazul folosirii departamentului IT intern, protectia dumneavoastra se limiteaza la un contract individual de munca. Fie ca este vorba despre clauzele de confidentialitate, de garantia reusitei solutiilor implementate (solutii ce implica inclusiv achizitii software si hardware mai mult sau mai putin costisitoare), IT Point Services isi asuma raspunderea contractuala pentru orice actiune intreprinsa intr-o companie. La noi nu sunati la un call center, ci beneficiati de personal dedicat organizatiei dvs., care va sta la dispozitie.
Imbunatatirea activitatii de baza a companiei dvs.
Ce inseamna, practic ? Inseamna ca tot ce reprezinta un mijloc de comunicare pentru personalul angajat, sa functioneze la parametri optimi si in conditii de maxima securitate.
- Nu mai putem comunica rapid prin intermendiul scrisorilor clasice, e-mailul este deja o necesitate evidenta a zilelor noastre
- faxul sau imprimanta trebuie sa raspunda comenzilor cat mai repede
- consumabilele, cartusele pe care le folositi trebuie sa fie cat mai eficiente si sa coste cat mai putin, micsorandu-se astfel costurile de intretinere si de folosire
- reciclarea cartuselor de toner este o abordare etica avantajoasa din punct de vedere al costurilor. Si exemplele pot continua.
Poti si tu sa beneficiezi de experienta oferita de catre IT POINT SERVICES pentru a aduce un plus de calitate, siguranta si micsorare a bugetului pentru IT (‘return on investment’ inseamna o investitie inteligenta in infrastructura, ce iti va aduce performanta si economii la buget)